Obľúbené seriály (8)
Návštěvníci (1983)
Sherlock (2010)
Pýcha a predsudok (1995)
Krkonošská rozprávka (1974)
Taká normálna rodinka (1971)
Byl jednou jeden dům (1974)
Dle mého názoru jeden z nejlepších českých seriálů. Skvělá hudba, herci, děj.
Povídání o pejskovi a kočičce (1950)
Karel Höger byl můj oblíbený vypravěč pohádek. Jeho hlas je nezapomenutelný a nikdo nedokázal vyprávět pohádky lépe. Navíc příběhy o pejskovi a kočičce jsou tak krásné.