Obľúbené filmy (10)
Psi (1992)
Pasikowski je verozvest, obsazeni je hvezdne, muzika genialni, hlasky v Polsku kultovni. Nebudu opakovat dalsi komentujici, toho by cz/sk reziser nedokazal natocit jeste ani letos na jare.
Den cvoka (2002)
Woodstock 2010: https://www.youtube.com/watch?v=8IvePfePgRQ
Chlapi nepláčou (2000)
Pohřeb bramboru (1990)
Zasľúbená zem (1974)
Človek z mramoru (1977)
Korczak (1990)
Uzavřená soustava (2013)
Jak jinak, vynikajici Janusz Gajos.
Vôľa žiť (2013)
Svadba (2004)
Mušel jsem dnes po trech vodkach (debowa) a 0,5 bileho v prubehu vareni cockove polevky pri sledovani tohoto filmu zmenit na pet hvezdicek, pravdepodobne Cesi, i kdyz se budou moc moc snazit, nemohou plne porozumet vyznamu tohoto filmu (proto snad i ty 2** nebo 3***), ktery genialne popisuje polskou mentalitu prelomu tisicileti, tam jsou snad vsechny archetypy clovecenstvi, Dziedziel a Jakubik jsou proste polsti.