Recenzie (99)
McMilióny - Epizoda 1 (2020) (epizóda)
Po prvním dílu jsem dost zklamaná. Příběh mě zajímal (a zajímá), ale to ztvárnění agentů a ostatních účastníků mě vůbec nebaví. Zatím z toho vyplývá, že agenti jsou naprostí tupci, ale i tak vyřešili případ století. Nicméně ještě tomu dám šanci...
Černobyl (2019) (seriál)
Nejhorší je, že taková svinstva neskrývá jen komunismus, ale bohužel i "demokracie". Ti lidé nahoře se ve výsledku moc nemění, jen převlékají kabáty s různými názvy. K pozastavení byl komentář na Twitteru, že v Černobylu hrálo málo černochů... Každá doba má své blbce ve všech sférách, ať pod názvem komunismus nebo demokracie. Vše je jenom blud a my jsme jen figurky v rukou mocných, kteří věří všem těm lžím, kterými jsme, byli a budeme obklopeni.
Po čom muži túžia (2018)
Stovky krásných českých hereček, ale stejně bude hrát Pauhofová tu "sexy krásku", kterou teda není ani omylem. A když už neobsazují Češky do role sexy samic, tak se tedy těším, až Makedonka Sara Sandeva přestane hrát dcery a začne hrát ty okouzlující krásky ona, protože to nejen nemusí předstírat, ale umí i skvěle hrát :-) Vypadá to, jako by byl film natočený proto, aby si každý přišel na své: aby lidé od filmu vydělali nějakou tu kačku a diváci měli nějakou novou komedii, ač okopírovanou a průměrnou. Celé jako ušité horkou jehlou... Polívková, Langmajer, Hádek, Sandeva, Vlasáková a Kočičková - ti byli fajn.
Návštěvníci (1983) (seriál)
❤️❤️❤️❤️❤️ Prostě srdcovka!
La Luna (2011)
Hvězdy zazářily i v očích přítomných dětí a proto si zaslouží hvězdy minimálně čtyři. Celkem pěkný kraťas.
Sim Salabim (2008)
Naprosto dokonalé - ještě teď slyším smích všech dětí i dospělých v sále :-)
Mission: Impossible - Fallout (2018)
Naprosto dokonalá byla Paříž, pak se to trochu kouslo a honička vrtulníků to vrátila do hry. Bohužel musím porovnávat s předchozím dílem, který byl prostě lepší. Sem sice nacpali všechno (snad kromě dinosaurů), ale už to bylo dost křečovité. Hodnotím na 3️⃣➕ (ale protože jsem hodná holka, zaokrouhluji směrem nahoru).
Taguj! (2018)
Neuvěřitelné je hlavně to, že je film natočený na základě skutečné události. Fascinuje mě fakt, že někde vážně existuje banda týpků, kteří už X let hrají hru na babu a "přepadají se" navzájem na letišti, v práci, doma.... To je to skryté kouzlo, které filmu dodalo něco navíc a proto dávám nakonec i o jednu ⭐️víc. Chvíli mě krkal naprosto "dokonalý" 007, který mi tam nejdřív neseděl, ale pak jsem si zvykla a těšila se, až se tam znovu objeví a nakope všem zadek. A moje oblíbená Isla tomu teprve dodala korunu :-)
Valkýra (2008)
Pěkně zpracováno. I ten pidimužík Cruise hrál uvěřitelně.
Single Lady (2017) (seriál)
Plodková dobrá, ale co naplat, když je postava neskutečná kráva... Ani se mi nechce věřit, že to napsaly dvě ženský. Vypadalo to, že to napsali dva nadržení studenti, kteří neustále koukají na SouthPark.