Recenzie (379)
8 MM (1999)
Film, který mě svým dokonalým scénářem naprosto odrovnal ! Občas se stane, že po konci nějakého depresivniho dramatu dostanu depku, ale po tomto snímku jsem měl asi jednu z největších depek co jsem kdy u filmu měl. Po filmech jako HON a SEVEN je tu další film, po kterém se Vám spát dobře nebude. Hodnocení: 90%.
Očista: Volebný rok (2016)
Třetí díl Očisty je na stejné úrovni jako předešlý snímek této série. V rámci žánru nadprůměrný film. Hodnocení: 75%.
Hush (2016)
Takový nevýrazný horůrek s dobrým námětem a skvělou atmosférou, ale naprosto nevyužitým potenciálem a nic moc scénářem. Pro nenáročné celkem solidní podívaná, ale pro ty co chtějí nějakou lepší Home Invasion doporučuji spíše filmy jako Collector a You're next. Hodnocení: 50%.
Ako byť single (2016)
Slaďárna + klišé ! Některé scény se ale povedly a byly vtipné. Čistý průměr. Hodnocení: 50%.
Hry o život: Drozdajka 2 (2015)
Opět bez štávy jako první část... Škoda, první dva díly se mi docela líbily ... Hodnocení:65%.
Deň blbec (2014)
Ale jo ! Jako oddychovka dobrý, ale pokud čekáte něco víc, tak jste na omylu. 65%.
X-Men: Apokalypsa (2016)
Akční podívaná, která je víceméně zaměřená na totální destrukci a to co jste viděli v traileru toho se také dočkáte. Záporák bez charismatu, který se nechá snadno přemoci, na to jakou má moc a jeho stoupenci - krom Magneta, také . Příliš mnoho náhod a takový nemastný a neslaný snímek na jedno podívání. Všechny X meny jsem tak vždycky nějak vstřebával, některé více, některé méně. Tohle se tedy povedlo méně a na to, že tohle měl být poslední film ze základních X menu, tak to skončilo asi tak jako na konci filmu - pod sutinami a hromadou prachu. PS + SPOILER: Magneto si zabije desítky tisíc lidí a nakonec si stejně v klidu odkráčí jakoby se nic nestalo a podobných nelogických momentů je tu víc. Hodnocení: 65%.
Captain America: Občianska vojna (2016)
Po třetí projekci už musím třetímu Captainovi o jednu hvězdu přidat. Je to komplexní žánrová bomba, která se konečně zabývá skutečnou problematikou hrdinů a jaký dopad na svět mají. Až na některé trapnější hlášky se film bere dost vážně a jeho konec to jenom potvrzuje. Civil War byl zlomový moment pro další filmy. Pochválit také musím parádního lidského padoucha Zema, kterého výborně ztvárnil Daniel Brühl. Hodnocení:86%.
Cloverfield: Monštrum (2008)
Za málo peněz hodně muziky ! Hodnocení: 66%.
Hra (1997)
Ono čekat od Finchera zklamání není prakticky možné ( alespoň pro mně, krom Vetřelce 3 ). Hra opět není výjimkou, skvělý scénář, mistrovská režie Mistra a delikátní herecké představení. Jediné co mi vadilo byl prepálený konec. Fincher je prostě třída a jeho filmy nejde nemilovat. Hodnocení: 80%.