Recenzie (43)
Prokletá - Nimue (2020) (epizóda)
Líbí se mi předěly mezi jednotlivými částmi epizody, jak to hezky přechází z animované do hrané části. Scéna s vypalováním vesnice byla téměř na jeden záběr, takže pro více + než -. Pár velice hezkých záběrů, známé postavy z historie (i když smyšlené). Začátek velmi solidní.
K smíchu - Série 1 (2018) (séria)
Tento seriál má hlubokou myšlenku, kterou mnozí z diváků nepochopí, nebo je třeba prvních pár dílů odradí, jelikož je to nuda a zdaleka se nejedná o toho starého Jima, co se jenom pitvořil. Ti, co Jima Carreyho sledují více, v tom mohou vidět možná i jakési nastavené zrcadlo sama sobě. Je to geniální počin, který by si podle mého zasloužil daleko více pozornosti a uznání. Ten vyšší smysl tohoto seriálu je nutné opravdu pochopit a trošku se i nad tím zamyslet.
Ragnarök – Konec světa - Jutulheim (2020) (epizóda)
Zatím nejlepší epizoda celého seriálu, hodně napínavé.
Daredevil - Kinbaku (2016) (epizóda)
Jedna z těch horších epizod seriálu
Daredevil - Halíř a desetník (2016) (epizóda)
Skvělý závěrečný monolog Franka Castla, dokonce i na slzy došlo.
Daredevil - Ti nejlepší z New Yorku (2016) (epizóda)
Famózní výměna názorů a ideologií, skvěle natočená epizoda.
Predátor: Evolúcia (2018)
Tak nějak jsem čekal, že na závěr z tý kapsle vyleze Arnie :D Ale jako film hrozná slátanina, bohužel. Film neměl ani hlavu, ani patu.
Daredevil - Cut Man (2015) (epizóda)
Ten souboj na konci bez jediného střihu byl TOP!
Castle Rock - Romans (2018) (epizóda)
Opravdu zamotané až do poslední chvíle, více otázek než odpovědí, nakonec možná největší padouch z těch všech byl „Black Henry“, protože jediné co „white Henry“ chtěl, bylo dostat se zpátky.. ještě na to mrknu celý znova třeba za pár dní, ale teď v tom mám celkem guláš :)
Castle Rock - Henry Deaver (2018) (epizóda)
Tak autoři si pro nás zase nachystali překvápko, a já musím opět dát pět hvězdiček, protože tenhle seriál je super! A všechna čest Billovi Skarsgardovi, jak to všechno dokáže zahrát.. hold herecká rodina se nezapře :)