Obľúbené seriály (6)
Bratstvo neohrozených (2001)
Nejlepší seriál s příběhem, který jsem kdy viděl. Dokonálé efekty, hudba, kamera atd.
NCIS: Los Angeles (2009)
Malý pitaval z velkého města (1982)
Mentalista (2008)
Kobra 11 (1996)
Sherlock (2010)
Co dodat prostě pecka.