Recenzie (23)
Banshee (2013) (seriál)
po druhé sérii měním na 5*! bomba pecka prostě!
Vlk z Wall Street (2013)
sfetovaný dicaprio plazící se do countache, honič mcconaughey, 11 sekundový dicaprio a spousta sexu a drog a sexu a drog!
Expendables: Nezničiteľní (2010)
instant classic
Komando (1985)
Right? Wrong!
Poliši (2010)
"jipikajej madrfakr"... "tak ten film sem asi neviděl" :)
Horúce pozdravy z Paríža (2010)
Tahle akcí nabitá videoklipovka mě luxusně bavila od začátku do konce :) Charlie Wax je prostě týpek
Správna sexi trojka (2009)
Herkules, Joláos, Gabriela, nadupaný soundtrack a girls fight...miau :-D
2012 (2009)
1 hvězdička za Antonov, 1 hvězdička za hezky ztvárněnou likvidaci Kalifornie a 1 hvězdička za nejlepší postavu filmu Woodyho blázna...
Zastaneš a neprežiješ 2 (2009)
LOL, to byla sranda, uchylarna, magořina a psycho jízda... spousta neuvěřitelných blbostí, ale co, je to sranda... od začátku to bylo jako bych hrál nějakou pořádnou akční gamesku :o)
Kat 2 (2008)
Prima bečková řežba :)