Obľúbené filmy (10)
Sedem (1995)
Neľútostný súboj (1995)
Posledný samuraj (2003)
Mlčanie jahniat (1991)
Pán prsteňov: Návrat kráľa (2003)
L. A. - Utajené skutočnosti (1997)
Whiplash (2014)
Nikdy bych si nemyslel, že budu takhle nadšený z hudebního filmu. Co jsem z tohohle žánru viděl, tak mě většinou moc nezaujalo. Tohle je účinné a výborně natočené drama z hudebního prostředí se skvělou hudbou, kterou si právě teď nahrávám na svůj telefon. Má to úžasnou myšlenku, je to působivě zahrané. Hlavní protagonista byl herecky sice jen takový mírně nadprůměrný, ale zvládl to. Zato J.K. Simmons předvedl skvělou hereckou formu a já mu to baštil i s navijákem. Je to o vytrvalosti, vášni a o tom, že mysl je silnější než tělo. Bitva učitele a žáka. Chytře režírované a nepustí vás to ani na minutu, nenašel jsem žádná hluchá místa. Plus to má opravdu kvalitní Jazz. Tleskám a dávám 90%