Posledné recenzie (180)
Piráti z Karibiku: V neznámych vodách (2011)
hororovost z prvních dvou filmů je dávno fuč už v minulém díle..od tohodle dílu jsem nic nečekal..a ejhle.. je to o kousek lepší než Na Konci Světa..ale na první dva díly to zdaleka nemá..Johnny Depka to jakž takž drží nad vodou
Hrozba smrti (2024)
o fous lepší než původní Road House...ale taky to není žádná sláva..
Bod obnovy (2023)
český hovno, který se tváří světoborně..ale je to jen..český hovno s hroznýma hereckýma "výkonama"