Obľúbené filmy (10)
Rocky IV (1985)
Predátor (1987)
tady není o čem...nejlepší scifi akční horor všech dob ! suprově nahláškovany, nápětí se dá krájet, soundtrack boží a samotný Predátor je snad ten nejlepší zfilmovaný mimozemšťan co kdy byl
Krvavý šport (1988)
nejlepši Van Damm, nejlepši arénovka ! film který mám v top 10 aspoň :-) vzpomínky na dětství a pořádná nostalgie hraje v mém hodnocení velkou roli..když ten film vidím tak mám největší radost :-) soundtrack boží, vedlejší postavy super ( Jackson "Harley Davidson", mladej Whitaker, superzáporák Čonk li, Opičák, Sumo tlusťoch, Paco a hromada dalších ) a samozřejmě hlášky ! zajímavostí je, že nejnovější dabing s Juřičkou mám nejradši..a to nejsem zastánce nových dabingů..prostě Blood sport je kult ! ou kej jů es ej
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Počiatok (2010)
Batman (1989)
byls děcko ? byls ! byl to nejlepši film ? byl ! nostalgie jako kurva ? oo ano !..jestli nedáš 5 hvězd a viděl jsi jako první Nolanovu trilogii, tak jsi maly děcko, ktery ničemu nechápe !!
Piaty element (1997)
Dvanásť opíc (1995)
Karate Tiger I. - Neustúpiť, nevzdať sa (1986)
pro mě druhý nejlepší Van Damme !! nejzlejší rusák co existuje ! :-D nostalgická pecka všech pecek..žeru to od mala..a je mi jedno, že Jan Přeučil tam dabuje skoro všechny postavy !! :-D
eXistenZ (1999)
proč jsem tuhle pecku viděl až teď ? správně divny, nejistota v každé chvíli filmu,....hned tuhle parádu řadím do oblíbených filmů :-)