Recenzie (34)
Osmý smysl (2015) (seriál)
to čo som zatiaľ videl (asi polovica), bol príjemný žanrový mix so zaujimavou mystery pointou.bohužiaľ niekedy sa dej a prostredie menili príliš rýchlo na udržanie pozornosti. našťastie v ďalších častiach tempo ubudne a divák tak dostane priestor na prepojenie súvislosti. oceňujem nápad a postupné odhaľovanie tajomných schopností.... o dosť lepšie ako vyklopiť divákovi všetko za úvodných 5 minút prvého dielu
Hardcore Henry (2015)
neviem... snaha previest pohlad prvej osoby z herneho do filmoveho formatu znie sice zaujimavo a je tam silne divacke zazemie (money money), ale po polhodke mi to islo hore krkom. ak mam na filmoch niečo rad tak je to kamera z bočného nezaujateho pohladu
Captain America: Občianska vojna (2016)
prázdne
Sedem (1995)
svojho času vynikajúca kriminálka. s odstupom rokov stále prudko pozerateľné
Maverick (1994)
Najlepšia odychovka
The Zero Theorem (2013)
čakal som silnejší zážitok ale celkovo to splnilo ocakavania
Osem hrozných (2015)
dlhé a prekecané...ale kvoli Quentinovi, hercom a atmosfére iného západu davam tri hviezdy
Rivali (2013)
asi prvý film od Howarda ktorý som nedokázal dopozerať. bola to tematika uplne mimo mna. Ešte tomu dám niekedy šancu. zatial takto
Vtedy v Amerike (1984)
Dokonalé
Malý veľký muž (1970)
skoro dokonalý film...škoda ze tempo od polky jemne upadá...pointy však vydržia do konca. film je taký forest gump na divokom západe. príbeh vychadza čiastočne z historických faktov v boji proti indiánom. prerozprávaný je ale pohľadom indiána poznajúceho obe strany konfliktu. miestami veľmi vtipné životné odkazy s nadčasovou platnosťou. one of the best