Recenzie (133)
Gokumončó: Hikisakareta nisó (1977)
Tohle bych teda spíš tipoval na HK CAT III námrd, ale prostě ty Japka z toho udělali snad ten nejodpudivější gore flick. Odsekané kousky těla působili až moc reálně, jako nějakej real snuff... brrr ale klobouk dolů a plný počet.
Monsters (2004)
No já mám rád děti co by hlavní postavy v hororovém žánru a zde se mi potvrdilo, za čím si stojím. Nádherný Morganův kraťas.
Rozdelenie (2003)
Pěknej bizárek, Cat.... od Morgana se mi líbila, tak jsem dohnal ještě tohle a nelituji, vůbec nejlituji :D.
ZombieWestern: It Came from the West (2007)
Zábavně laděný loutkový zombie náser. O poslední hvězdičku se postaral ta nejlepší pila ever.
Avunu (2012)
:D Opravte popisek, je to horor/komedie a to celkem povedená :D a podle mě ji v Indii vysílají v neděli ráno pro ty nejmenší z nejmenších :D
Blood Tokoloshe (2013)
Takhle má vypadat nezávislý snímek. Celý zbytek filmového světa by se měl zamyslet a přijít si za panem Harlandem pro pár rad a tipů..
Whiplash (2014)
Já kokotí mozek prostě zakotvil u žánru, který s mými emocemi nehne ani kdyby mě na nože brali. Jó ale drama, to panečku s člověkem dokáže zamávat a to k tomu pan učitel vypadal jak můj matematik na vejšce :D :D
Soudkyně Judy (1996) (seriál)
Vy kreténi, já jsem Judy, beru 100 000 dolarů za to, že říkám chudým zmrdům, kolik a komu platit :) Nice
Auto jako léčka (2007) (relácia)
Eeej more dylino, tam je kára s klíčkama, pičo, dyk, dělej, jeď :D :D To snad nechcete :D
Nevyjasněné záhady (1987) (relácia)
No to snad nee, tak teď se podíváme na nevyjasněné záhady z pořadu nevyjasněné záhady.