Posledné recenzie (49)
Zabiják (2023)
Líbilo se mi více než třeba Zmizelá. Na druhou stranu kultovnímu Se7en to stale nesahá ani po pás. Mělo to slušný děj, napětí, velmi dobré herecké obsazení, ale nějak mě to nevtáhlo a na začátku až štvalo to okecávání. Pořád ale hodně slušný thriller, který nad ostatními vyčnívá 👍
Love, Death & Robots - Zimova modř (2019) (epizóda)
Tenhle díl ve mě uzrál a předběhl všechny ostatní díly této série - i když i ty jsou všechny skvělé. Ale Zima Blue je tak silný a přitom tak prostý.. prostě dokonalý. Ze 3 na 5 * 😉
Matka versus android (2021)
Jsem doma v karanténě, ale zas tak moc se nenudím, abych tohle zvládl dokoukat. Film vykradl několik filmů- mix něčeho už tisíckrát viděného a "obohatil" jej o děsný scénář a plytké herecké výkony. Pokud by to byl studentský počin nováčka, mohl bych být možná shovívavější.