Recenzie (66)
Jedna rodina - Bulvár nezastavíš (2024) (epizóda)
Z Karla jste udělali úplného idiota a to jak "hraje" Vincent Navrátil je na presdržku třetí série je tragédie 👎
Jedna rodina - Loděnice (2024) (epizóda)
Dostat do pohodového rodinného seriálu tolik nesympatickych postav najednou je fakt umění asi přestávám sledovat.
Tajomstvo a zmysel života (2023)
Řemeslmě dobře udělaný film který se Vás snaží přesvědčit že překonáte rakovinu imbecilní přírordní cestou a prpto pro mně velice nebezpečný film kterým když se budete řídit umřete !!!!!!!!!!!!
Extraktori - Bouře (2023) (epizóda)
První díly nebyly vůbec špatné tady to bohužel nepříjemně upadá snad to byl jen jeden špatný díl
Bratia (2023)
|Německou hranici poté co prožiješ Rambo příběh tak jen nazvihneš plot a jsi tam aha tak to jo běžte do vole prd....Mašínové byli vrazi a to už jim nikdo neodpáře !
Dve slová ako kľúč (2023)
Skvělá věc která mi připoměla odcházení mého otce musíte do tohoto filmu dospět aby jste ho v plné výši pochopili na české poměry neuvěřitelný film......
Tieňohra (2022)
Nudné plné prázdných scén úděsný pisklavý zvuk a nesmyslná kamera. Proč?
Špecialisti - Vydána napospas smrti (2023) (epizóda)
Další incel díl opakovaný vtip není vtipem... jedna hvězda za Kamilu Trnkovou
Kukačky - Epizoda 2 (2023) (epizóda)
Oproti první serii tomu jakoby spadl řetěz snad ho další díly ještě nahodí a rozběhne se to zatím o dost horší...
Avatar: Cesta vody (2022)
Nuda schovaná do krásného vizuálu