Recenzie (35)
Psycho (1960)
Název je dost výstižnej, parádní kus filmařiny, klobouk dolů.
Dedičstvo alebo Kurvahošigutntag (1992)
Cikana nepustis, cernoch ti nevadi.
L. A. - Utajené skutočnosti (1997)
Russel Crowe super i Guy Pearce, stejne tak vsichni ostatni az na Kim Basinger, ta me tam proste nesedi.
Butch Cassidy a Sundance Kid (1969)
Newmanovi a Redfordovi to fakt šlape, možná ještě vcí jak v Podrazu, super.
Westworld (2016) (seriál)
Na ten hype, nic moc, strašně utahaný, nemá to drive a kam to směřuje jde vidět už tak půlky, škoda.
Requiem za sen (2000)
Čekal jsem hodně, dostal jsem víc.
Cesta (2009)
Super postapo, chtělo to víc kanibalů a střetů s bandity,kluk občas otravne,ale jinak super.
Rambo (1982)
Parádní akčňák
Hardcore Henry (2015)
Když jsem poprvé viděl trailer tak jsem byl děsně natěšenej a Henry nezklamal. Parádní akční jízda, se sou spoustou odkazů a jedna velká pocta fpskám. Snad bude pokračování. Jenom příběh mohl být propracovanější jinak by to bylo za plnou palbu.
Šialený Max (1979)
Hodinu a půl dlouhej spot ministerstva dopravy na bezpečnost jízdy.