Recenzie (160)
Mladý papež (2016) (seriál)
Vizuálně dialogové porno.
Jednotka samovrahov (2016)
Tři prdele potenciálu zadrbat do tohohle mišmaše chce sakra um. Proto ty dvě hvězdy. První třetina je parádní. Představovačka jak se sluší a patří. Odsejpá a pere do nás nástřel téhle party snů. Ale ten zbytek je tak strašně nudný a smysl nedávající lejno, že...
Stranger Things (2016) (seriál)
Neuvěřitelně nápadité, zábavné a napínavé. Během pár minut pohltí a nepustí. Žádné umělé natahování děje a budování nesmyslných až zbytečných dějových línií. Děj díky tomu pádí přehledně ke svému (božímu) finále, kde je vše krásně uzavřené. Dětští herci bez vyjímky hrají sqele ("holkokluk" Millie Bobby Brown vládne). ... jo a ještě to má boží soundtrack. A ta úvodní titulková znělka.
Revenant Zmŕtvychvstanie (2015)
Ultimate revenge movie...
The Wire - Špína Baltimoru (2002) (seriál)
1. řada: 95% (kvůli 3), 2. řada: 95% (poděkujme 3), 3. řada: 100% (to proto-že mě trhá bránici tvl...), 4. řada: 95%, 5. řada: 100% (Jimmy McNulty is BACK a já se zase řezal jak blbej...). Tak trochu menší závislost tenhle seroš. PS. OMAR JE BŮH.
Ex Machina (2014)
Komornější varianta prequelu Terminátora.
Mad Max: Zbesilá cesta (2015)
Mad Max: Fury Road je jako výběrová bonboniéra té nejvyšší kvality, do které se někdo vyzvrací, nalije benzín, vrazí Vám ji do ksichtu a místo toho, aby to svinstvo pak utřel, postříká to chromovým sprejem.
Kingsman: Tajná služba (2014)
Colin "Harry Hart" Firth se ve svých 54 letech stal asi nejlepším "J.B." (Bond, Bourne, Bauer? tj. šumák). Po druhé projekci snad ještě lepší. Vaughn holt zase válí...
Votrelec ³ (1992)
Po shlédnutí "SE" verze pálím ze 4 na plnej počet. Náramně vymazlenej počin.
Hobit: Bitka piatich armád (2014)
Myslím, že si P.J. přizval k natáčení Zdenála Trošku a Míšu Beje. Jiné vysvětlení k tomuto "mišmaši" snad nejni.