Recenzie (112)
Kalvária (2014)
Kdybych odešel z filmu pět minut před koncem a neviděl ten z prstu vycucaný konec, tak bych přihodil i čtyři hvězdičky.
Urga (1991)
Když se člověk zasní a bude několik hodin ze své jurty pozorovat liduprostou mongolskou step, tak možná i zapomene, že scénář tohoto filmu je v zásadě o ničem.
Biutiful (2010)
Jako typická festivalová artovka o umírání to celkem ujde, ale od AGI bych čekal něco víc originálnějšího.
Gravitácia (2013)
Vesmírná symfonie.
Príšerne nahlas a neuveriteľne blízko (2011)
Snímek, který diváka rozčiluje svou tupou ubuleností, a ve kterém je všechno dvakrát delší, a to včetně závěrečných titulků. Navíc se obávám, že afektovaný protivný chlapeček s výraznými autistickými rysy není zrovna tím pravým hrdinou pro celovečerní film, jenž se tváří jako art, ale na mě působil poněkud pozérsky.
Chappie (2015)
Jako disneyovka pro děti od devíti do dvanácti let docela dobrý.
Tulák (2014)
Post-apo drama, které by mohlo nudit za vlast. Ani přehrávající Robík Patyzón a fousatej Gáj Pírs nezachrání film, ve kterým nejde o přežití v pustině, ale o to, že chlapovi ukradnou auto s mrtvým čoklem v kufru a von kvůli tomu zastřelí deset lidí. Délka 100 minut, subjektivně tak 300 minut! Zbytečná záležitost.
Leviatan (2014)
Film, ve kterém se vychastalo tak deset flašek vodky během 140 minut, je další zajímavým příspěvkem ke studiu široké ruské duše. :-)
Sľub (2014)
Ponuré polské drama o lásce dvou patnáctiletých puberťáků, které začíná jako jeden z dílů Beverly Hills 90210 a končí jako teenagerovská vyvražďovačka.
Rozhodčí (2013)
Přihlouplá italská "komedie" (tedy aspoň takhle si komedii představují na Apeninském poloostrově) o soupeření dvou týmů z tamní pralesní ligy. Hodně slabej odvar Okresního přeboru s naprosto zmateným dějem, uřvanými postavami a hlavně s absencí humoru.