Posledné recenzie (20)
Leviatan (2014)
Zabiť človeka, sfalšovať dôkazy či poslať nevinného človeka na 15 rokov do väzenia za vraždu nie je problém. Jeden ľudský život sa v Rusku stratí. Čo je to 150 miliónov – 1? Nič. A keby niekto chcel protestovať tak vám mocipán pripomenie: „Nikdy si tu nemal žiadne práva, nemáš a nikdy mať nebudeš.“ Aj vďaka krutosti, ktorá z Leviatanu ide, je 140 minútová sonda do duše ruského života veľkým predstavením.
Tenká červená čiara (1998)
Prvý film, ktorý by som dokázal vystihnúť jedným slovom: Patetické. Neskutočne, hnusne, otravne, gýčovo patetické. Rádoby filozofovanie, rádoby hľadanie zmyslu života. Z hovna neurobíš dezert, ani keď ho posypeš kilom cukru. Jediné, čo sa mi páčilo bola kamera a herecké výkony boli tiež okej.
Whiplash (2014)
Ako by Meliško o Tellerovi povedal: "Ale od rána jebe bubny." A ide mu to dobre. Krásna ukážka, že nestačí mať talent, nech je akokoľvek veľký. Tréning je to, čo z talentovaných ľudí robí majstrov. Podľa Malcolma Gladwella treba odcvičiť, odskúšať, odtrénovať, whatever 10 tisíc hodín, aby ste sa vo svojom odbore stali majstrom. A ešte taký detail - treba mať nezlomnú vôľu. Tak nezlomnú, že ju nedokáže zničiť ani J. K. Simmons, ktorý si ide vlastnú ligu. Nestačí talent, potrebný je dril, dril, dril a ešte despotický učiteľ, ktorý z vás urobí nezlomného majstra.