Recenzie (111)
Stalker (1979)
veľmi dobré...ale 1* strhávam, pretože to je naozaj ťažké na sledovanie...
Wanted (2008)
neviem prečo tu niektorí hovoria že Wanted má slabý dej a že má veľa nelogických miest...podla mňa bol dej nadštandrdný a aj keď pár nelogickostí tam bolo tak to veľmi nerušilo...však už dlho som nevidel tak dobre zahraný akčný film s tak neamerickým dejom...a aj keď Angelinu moc nemusím tu som ju prekusol aj vďaka tomu co spravila jej postava na konci...to som vážne nečakal :)... ... ..samozrejme to nebol hlbokofilozofický film ale ako akčný bol nadpriemerný...
Ajťáci (2006) (seriál)
zatial najlepsi komedialny serial...
Power Rangers Mystic Force (2006) (seriál)
to sa neda hodnotit...je to tak debilne ze sa od toho nedaju odtrhnut oci...totalny odpad ale ja sa na tom aj tak stale zabavam...:D... ... ...PS:malo by to dostat oscara za masky...:D...
Podozriví (1995)
vcelku dobré...ale pointu som prekukol v polovici filmu...scenár nie je až taký dokonalý...ale herci výborní...
Bankový kuriér (2008)
nebyť prvej polovice je to jasných 5*...pretože ta druhá je geniálna...Statham je čím ďalej tým lepší...
Danny Raketa (2001)
príjemná oddychovka...a neskutočne úžasný Jason Statham...
Hellboy 2: Zlatá armáda (2008)
presne to čo som očakával...proste zábava...perfektná akcia a neskutočná atmosféra ktorú môžu závidieť všetky "fantasy" filmy tipu Narnia a Eragon...jediný problém by som videl v tom že to nebolo také plynulé ako napríklad The Dark Knight a občas to drhlo...ale na zábavu to stačí...
Lara Croft - Tomb Raider: Kolíska života (2003)
za tienove prisery...inak skoda slov...
Star Wars: Epizóda III - Pomsta Sithov (2005)
tento diel je pre mňa najlepší z celej ságy... Christensen začal konečne hrať... skvelý Darth Sidius ... a celé to jednoducho drží pohromade... má to úžastnú atmosféru... a perfektný koniec... aj napriek známemu koncu... chýba len malý kúsok do 5. hviezdy... PS: Anakin Skywalker aka Darth Vader je naj postava z celej ságy... ... ...