Obľúbené seriály (10)
Nezvestní (2004)
ĽUDIA!!!...toto je závisLOSŤ...zatial najgeniálnejši seriál čo som videl... ... ...UPDATE ...po finale, ktore mohlo byt aj lepsie stale ostavam na 5 *...pretoze naozaj nepoznam lepsi serial...
Seirei no moribito (2007)
Ajťáci (2006)
zatial najlepsi komedialny serial...
The Wire - Špína Baltimoru (2002)
1. séria: *****, 2. séria: ****, 3. séria: *****, 4. séria: ****, 5. séria: ***** ...pre mňa najlepší krimiseriál...