Recenzie (14)
Percy Jackson: More oblúd (2013)
Ani nádherná tvár Logana Lermana nedokázala zachrániť tento film. Katastrofa.
Jeden deň (2011)
Pekný romantický s výborným obsadením. Anna zahrala svoju rolu vynikajúco. Film je od začiatku veľmi pútavý s netradičným dejom a myšlienkou, ktorá mňa osobne veľmi zaujala. Odporúčam si tento film pozrieť každému fanúšikovi/fanúšičke romaticko-dramatických filmov aj napriek tomu, že záver filmu som si predstavovala lepší.
REC (2007)
Možný Spoiler - Pre mňa jednoznačne skvelý hororový zážitok. Síce filmy na spôsob amatérskej kamery moc nemusím, ale pri tomto filme som to ľahko prehliadla. Jeden z najlepších zombie filmov, ktorý ma nenechal pokojnou. Obzvlášť scéna s malým zombie dievčatkom a tej nechutnej príšery na konci. 4 hviezdičky
Godzilla (2014)
SPOILER - Celkovo super film. Ja som si ho v kine užila. Nápad, scény aj herecké výkony boli skvelé a samozrejme nechýbalo aj veľa napätia. Jediné čo sa mi na filme nepáčilo bolo, že málo vysvetlili prečo Godzilla vlastne mala za potrebu zničiť ďaľšie 2 monštrá, ktoré pripomínali zmutovaný hmyz. Koniec bol taktiež typický americký, keďže nakoniec bola Godzilla vyhlásená v národných správach ako spasiteľka amerického národa, čo som si už domyslela v strede filmu a moje očakávania sa splnili. Inak je to fajn film a odporúčam si ho pozrieť všetkým milovníkom dobrých filmov. Dávam 4 hviezdičky.
Deník mrtvých (2007)
Podľa komentárov a hodnotení to vyzeralo na slušný horor, ale žial pre mňa je opak pravdou... Veľmi slabý horor s veľmi ale veľmi nudným dejom. Herecké obsadenie a herecký výkon bol taktiež katastrofálny. Film so nevidela v originálnom znení ale v dokonca v českom dabingu, čo ma ešte viac znechutilo, keďže dabing bola totálna pohroma. Absolútne nemám čomu dať palec hore, dúfam, že podobnú neprepracovanú blbosť tak skoro neuvidím.
Olsen Twins: Výzva (2003) (TV film)
Ako dievčatko som tieto filmy milovala. Pre mňa jednoducho všetky filmy s Olsenkami zostanú ako moja detská klasika. V pohode film, nechýba malé dobrodružstvo a samozrejme láska, čo je neoddeliteľná súčat každého ich filmu. Dávam 3 hviezdičky
Superstar (1999)
Trápna, nevkusná a nevtipná americká "komédia". Čo viac k tomu dodať?
Titanic (1997)
Absolútna klasika. Tomuto filmu, snáď nie je čo vytknúť. Cez námet, réžiu až po herecké obsadenie, má tento film málo konkurencie. Film sa dá pozerať dookola a vždy neostane ani jedno oko suché. 5 hviezdičiek
Nehanební bastardi (2009)
SPOILER -Veľmi slabý film podľa mojho názoru. Filmy od Tarantina som nemala nikdy rada a toto ma opäť neohúrilo. Osobne neznášam, keď sa Američania snažia spracovať európsku históriu a scéna, kde zabili Hitlera v kine, bola pre mňa na smiech. Nechápem vysoké hodnotenie, jedine za čo môžem dať palec hore je herecké obsadenie. Dávam 1 hviezdičku.
Pátranie po Sugar Manovi (2012)
SPOILER - Výborne spracovaný dokumentárny film o niekom kto bol považovaný len za mýtus. Príbeh "Sugarmana" alebo teda Sixtona Rodrigueza, ma veľmi zaujal a dokonca až prekvapil. Hľadanie legendy, pochádzajúcej z Detroitu z chudobných podmienok, ktorá vo svojej rodnej krajine, USA, predala zhruba 6 platní a v Juhoafrickej republike vyše 500 000, počas 60. a 70. rokoch, čo ho urobilo v JAR slávnejším než Elvis, a to všetko bez Rodriguezovho vedomia, je viac než šokujúce. Palec dávem hore spracovaniu, hudobným vložkám a taktiěz účinkovaniu Rodrigueza a celej jeho rodiny. Dávam 4 hviezdičky.