Recenzie (140)
Vyháňač diabla 2: Kacír (1977)
děs a hrůza :D
Hrôzostrašná noc (1985)
Tento film je fakt bomba :)
Lucas (1998)
Takové filmy by se měli zakázat točit .
Na západe nič nové (1930)
jeden z nejlepších filmů na světě , nemám slov :) absolutně perfektní
Tajomné zlo 2 (1993)
už nikdy více takovej propadák :(
Evilution (2008)
strašný odpad :)
Jazda do pekiel (2001)
úžasný film s Paulem Walkerem :) lepší než rychle a zběsile
Diablova obeť (2001)
jeden z nejhorších hororů , které sem kdy viděl :)
The Dead Undead (2010)
katastrofa , nemám slov :)
Dům hrůzy (2006)
hrozné :) nuda