Recenzie (12)
Partička (2011) (relácia)
Škoda, že s tím přestali. Na odpočinek mozku to bylo dobrý.
Pán prsteňov: Spoločenstvo Prsteňa (2001)
Neuvěřitelně přeceňovaný film.
Pán prsteňov: Dve veže (2002)
Dvě věže, dvě hvězdy.
Madagaskar (2005)
Úžasný animák, kterému dalo navíc tohle zcela nový rozměr.
Looney Tunes opäť v akcii (2003)
V dětství jsem u tohoto snímku strávil mnoho příjemných chvil. Přišel mi neskutečně zábavný a vždy mi zvednul náladu, i když samozřejmě chápu, že to je hrozná pitomost...
Leonard Cohen: Live at the Isle of Wight 1970 (2009) (koncert)
Ukázka Leonarda Cohena a jeho The Army ve vrcholné formě. Oproti ostatním účinkujícím toho ročníku působili jako balzám po hodinách výbuchů a nekončícího řevu. Jeden z nejkrásnějších hudebních momentů.
Jake Bugg - Messed Up Kids (2014) (hudobný videoklip)
Jsem nesmírně rád, že si tenhle maník drží i s druhým albem svůj status. Doufejme, že si ho s třetí deskou nepokazí.
Harry Potter a väzeň z Azkabanu (2004)
Nikdy nepřestanu přemýšlet nad tím, jak by to vypadalo, kdyby všechny Pottery režíroval Cuarón.
Jak to mělo skončit (2005) (seriál)
BECAUSE I'M BATMAN!!!
Krvavý diamant (2006)
Takové moc hollywoodské a ubrečené...