Recenzie (462)
Sex Tape (2014)
Ta jedna hvězdička je za luxusní tělíčko Cameron. Jinak neni o co stát. Triviální a trapné dialogy jasně dominují.
Traja bratia (2014)
Sloučit tři pohádky do jedné, udělat z toho muzikál? Hrozně blbej nápad. Texty písní jsou navíc dost příšerné a některé postavy? Pedofilní myslivec, malá šlapka, kříženec vlka a mravenečníka... Svěrák na to už prostě nemá a tohle byl takový poslední záchvěv zoufalství. Horší pohádku jsem dlouho neviděl. Jít na to do kina, tak bych byl pěkně nasranej.
O třech rytířích, krásné paní a lněné kytli (1996)
Velice sračkoidní pokus o pohádku.
Divergencia (2014)
Další seriál z časopisu pro dívky jako Twillight sága, Hunger Games...Určitě se najde spousta stupidních lidí, kteří na takovéhle kraviny budou chodit, ale poslední dobou jich vzniká až moc.
Lovci pokladov (2014) (seriál)
Tak tohle je fakt špatný. Filmy s Flynnem Carsenem mám rád, ale tady z něj udělali užvatlaného idiota bez špetky charisma. Výběr herců nebyl moc šťastný a režisér by si měl radši prohnat kulku hlavou. Díl od dílu to je horší a horší.
Happy Feet 2 (2011)
Po špatné jedničce přichází ještě slabší dvojka.
Happy Feet (2006)
Z animáků asi nejslabší.
Po zániku Zeme (2013)
Jaden talentu po tatíkovi moc nezdědil a navíc je to nesympatický fracek (jak já fandil tý orlici). K tomu přidáme sračkovýho Shyamalana a výsledek asi nikoho nepřekvapí.
Magnum - Na Havaji nešnupajte (1980) (epizóda)
Parádní pilot k parádnímu seriálu. Takováhle detektivka se už dnes nenatočí...
Magnum (1980) (seriál)
Náhodou parádní seriál a Selleckova druhá nejlepší role. Nejlepší jsou asi první tři série, pak je to o něco horší, ale Sellckovo charizma to v pohodě utáhne. Navíc dabing Higginse v podání Přeučila je dokonalej.