Recenzie (462)
Dogville (2003)
Nejvíc mne zapůsobily asi tyto 3 věci: 1) nuda 2) Kidman 3) nuda
Deviata brána (1999)
I po těch letech neztratil tento snímek nic ze své hutné atmosféry. Depp předvádí skvělý výkon, ještě nedotčený rolí piráta Jacka S. Tohle je jeden z mála nenudných filmů Romana Pedofila.
Far Cry (2008)
Uwe Boll opět dokazal,že je specialista na totální sračky.
Po prečítaní spáľte (2008)
Po dokoukání mě napadla jen jediná otázka: O čem to sakra bylo? Tolik hvězd v jednom filmu a taková hovadina. Nesmyslné dlouhé dialogy, žádný děj a humor? Kde ten by se tam vzal. Coenovci na něčem frčej a očividně jim to zabíjí mozky.
Extract (2009)
Komedie, u které se člověk ani jednou nezasměje. Sousta hloupých keců a dlouhých dialogů.
Teória všetkého (2014)
No, klobouk dolu před Eddie Redmaynem.
Need for Speed (2014)
Kdo to kur.. vybíral herce? Víc nesympatickou chásku sem dlouho neviděl, teda kromě Keatona a Mescudiho. Poots je prostě vzor anti-sexy holky. Sérii NFS jsem svého času pařil, takže jsem se těšil. Výsledek nakonec není tak hrozný a i ta šílená stopáž se dá nakonec v pohodě vydržet.
Fakjú pán profesor (2013)
Po hodně dlouhé době německý film, na který se dá koukat a hlavně vtipná komedie :)
Superman (1978)
Určitě zatím nejlepší filmová adaptace tohoto super hrdiny.
Horký mesiac (1992)
Pro ty, kdo mají rádi hodně upovídané filmy, je to dobrá volba. Toto dílo se rozhodně řadí k tomu lepšímu, co kdy tento známý pedofil natočil (mě osobně se třeba víc líbilo 48 hodin v Paříži), ale i tak je to dlouhý...