Recenzie (464)
Antonyho šance (1986)
Tenhle film se Olmerovi celkem povedl, na rozdíl od těch následujících.Hlavní hrdina Antony má problémy poté, co mu žena zemřela při autonehodě a on se narychlo oženil s Martou, která má jiné plány.
Hlubinná hvězda šest (1989)
Jeden ze snímků "podmořské vlny" roku 1989. Spoustu chyb a nepřesvědčivé herecké výkony nemohou zakrýt ani dobré speciální efekty. Průměrná podívaná plná obehraných schémat.
Túžba smrti 3 (1985)
Další pomsta Paula Kerseye tam, kde na to policie nestačí. Bronson střílí jako o závod, bídáci padají jako špejle na střelnici a lidé tleskají... Otřepané, prázdné,nudné a už to zřejmě nebaví ani Bronsona.
Túžba smrti 2 (1982)
Další osudy soukromého mstitele Paula Kerseye, kdy opět musí vzít spravedlnost do vlastních rukou.Nic nového a kvalita poloviční.
Túžba smrti (1974)
První a samozřejmě nejlepší příběh Paula Kerseye, muže, který vzal zákon do svých rukou, protože policie je v takovýchto filmech naprosto neschopná.
Mŕtva zóna (1983)
Podle mě zdařilá adaptace Stephena Kinga a výborný herecký výkon Walkena. Zručná režie se tentokráte dokázala obejít bez krvavých orgií a odporných přeměn hlavních hrdinů, jaké má tvůrce Mouky či Scanners v oblibě.
Den Trifidů (1963)
Román Johna Wyndhama je vynikající, ale TOHLE se vůbec nepovedlo.Nudná podívaná, která v sobě nemá nic z mistrovské knihy a hrůzné rostliny triffidi jsou nepovedenou karikaturou sebe sama. Raději třikrát číst, než jednou vidět.
Narodený 4. júla (1989)
Oscary ověnčený hit s tématem pro Američany nevyčerpatelným - válka ve Vietnamu. Výborný výkon Cruise v roli ochrnutého válečného veterána - postava natočená podle skutečnosti.
Modrý zamat (1986)
Dívání na Lynche není pro normálního diváka. Tenhle thriller v sobě skrývá násilí,šílenství a zvrhlý sex - to vše je natočeno v jakési podivné atmosféře a pod povrchem thrilleru lze objevit i snahu po hlubším významu druhé roviny příběhu.
Modrá lagúna (1980)
Krásná scenérie exotického ostrova, lehká vkusná erotika, romantika,slunce a křišťálově čistá modrá voda.A hlavně chlapec a dívka, kteří "objevují" sami sebe.