Recenzie (258)
Zlatý podraz (2018)
Některý scény mě přímo iritovaly ("Tak, je poválce..."), ale v druhý polovině jich naštěstí výrazně ubylo a film dokázal místy i strhnout. Skvělá hudba (i když ta závěrečná hymna už na mě byla moc). Tři hvězdy za snahu - a za basket :o)
Rodinka Úžasných 2 (2018)
Akční scény jsem moc nevnímala, protože mě zaměstnávaly obavy, jestli mi 4D efekty nerozlijou pepsi a nevysypou popcorn... Nicméně Jack-Jack a Mr Reflux to hravě vytáhli na 5 hvězd :o) (Jen mi pořád vrtá hlavou, co to mělo bejt za existenciální záležitost, ten předfilm???)
Úsmevy smutných mužov (2018)
Výborná hudba, těžký téma natočený tak lehce, že se až nechce věřit, jedna hláška za druhou... a zase ta hudba, co mi nedovolila vstát ani od titulků.
Storočný starček, ktorý vyliezol z okna a zmizol (2013)
Po přečtení knížky už prostě filmová adaptace nemá takový grády. Ale pořád koukatelný :o)
Coco (2017)
Slzu jsem uronila :o) 7/10
Případ Sloane (2016)
Vyprávět tenhle film je docela nudný, ale sledovat ho není nuda ani náhodou, i když je dlouhej tak tejden. Jen je třeba si na začátku přivyknout na tu neskutečnou kadenci slov, která do konce filmu moc nepoleví :o)
Srdcu nerozkážeš (2017)
Nejvíc byl bezkonkurenčně fór k 9/11 :o))
7 sestier (2017)
Mělo to svoje mouchy, ale bavilo mě to od začátku do konce... 7/10
Príbeh služobníčky - Season 1 (2017) (séria)
Dobrá depka, zvlášť takhle před volbama...
Šéf (2014)
Jon Favreau to má u mě prostě dobrý :o)