Recenzie (394)
Zloději zelených koní (2016)
Začátek táhlej, prostředek táhlej, konec dobrej. Naivita a o-slepenost hlavního hrdiny by se dala krájet. Milé vidět pár stabilních oveček ze stáje mistra Wlodarczyka (nezapomenu na "kurví kroj" :) ). Objektivně tedy za tři, ale... Těžko dát míň, jak čtyři filmu, kde vidíme Marka Adamczyka v celé jeho kráse. Až ukáže i frontál, bude to za pět :).
Svatební zvony (2009) (TV film)
Tohle je tak zvláštní... V počátku rozdýcháváte kýčovitost a nucenost, pak přijmete pozvánku na barevnou crazy komedii, abyste následně dostali nuceně říkankovou šablonovku. Za vidění stojí. Jednou. 2,5*
Neuvěřitelný život Ethana Greena (2005)
Kdopak z vás si všiml, že když Ethan hledal svatební oznámení, dostala se do záběru i Proměna of Franze Kafky? :)
Účastníci zájazdu (2006)
Takové to naše malé milé lidství ve všech jeho podobách. Zde poměrně odhalené. Doslova :).
Nanečisto (1988) (TV film)
Bravurní studie lidství.
Ženy, které nenávidí muže (2012) (TV film)
Enšpígl to napsal naprosto přesně: "Už dlouho, vlastně nikdy, jsem neviděl kriminálku, co se bere vážně, a přitom působila naprosto parodicky."
Můj strýček Archimedes (2018) (TV film)
Takové vtipnější a méně nucené Vyprávěj na rádobyřecký způsob. S kapkou husího peří a haldou perfektních hlášek a vtipných situací. Některé z nich jsou opravdu vymazlené.
Najlepší priateľ (2017) (TV film)
Marek Adamczyk - ooch, milé překvapení. To by šlo. :)
Anjel Pána 2 (2016)
Infalín píše: "Co se stalo s klíčem od očistce?" Zůstal na zemi u kupce... No paráda, a máme námět na trojku.
Pelíšky (1999)
Hořkosmutný příběh jednoho širšího rodinného propletence. Na konci pláču. I mně odjela spousta blízkých pryč a už se nikdy nevrátí. My, co jsme zůstali, se musíme naučit jít dál. Film, podle kterého vznikl můj nick. Filmový Elien mi v roce 1999 učaroval.