Recenzie (77)
Ríša vlkov (2005)
Vezměte představy pubertálního chlapce, akční film typu B, trochu žánrových klišé, maskovaného zabijáka a šéfa mafie, který je od mládí celý poleptaný kyselinou, pořádně protřepejte, ale nemíchejte a vypadne Vám 130 minut Říše vlků
Princ Valiant (1997)
Vikingové pod vedením Morgany ukradnou z Camelotu Excalibur a podezření padne na Skoty. Začne se chystat tažení, jen mladý panoš Valiant (sirotek, neví nic o svých rodičích, kdo to asi bude...), který se navleče do brnění rytíře (a Artuš posléze nic nenamítá) dostane za úkol odvést princeznu do její vlasti. Cestou je ale přepadnou. Několikrát... a postavy dokážou skutečně zajímavé kousky v brnění. Film občas přejde do kreslené, komiksové verze.
Sin City - mesto hriechu (2005)
Vizuální žranice (až na pár chybiček), tolik násilý by bez tak silné stylizace vyznívalo spíš odpudivě než jakkoli jinak. Děj je dost chabý, ale nijak neurazí. Co mne docela překvapilo je vtip: černý humor prolétává celým filmem a pěkně jej okořeňuje.
Golfová palica (2004)
Prostě sen. Na příběhu samotném snad zas tak moc nezáleží, ale to kouzlo, které z filmu sálá mne uchvátilo.
Nočná hliadka (2004)
Velmi dobrý film, zvlášť ve svém žánru, tedy fantasy ze současného světa. Místy sice je trochu nedotažený a nedovysvětlený, ale věřím, že další díly budou lepší.
Faktótum (2005)
Matt Dillon chlastá, souloží a zvrací úplně skvěle. Stejně dobře mu jdou komentáře a vtipné glosy. Ale film vůbec nikam nesměřuje a nemá téměř žádný děj. Musím však uznat, že jsem se dost bavil.
Polárny expres (2004)
Příběh za 1 hvězdičku, ale naštěstí jej není mnoho. Zpracování do 3d na pět hvězdiček. Jenom si musíte rozmyslet, kolik vánoční dobroty skousnete.