Recenzie (1 951)
Iris (2001)
Tak tohle šlo zcela mimo mě.
Sestry (2006)
Ještě asi 15 minut před koncem jsem si říkal, že dám * za Chloë, že to za víc to nestálo. Ale posledních pár minut mě utvrdilo v tom, že to nestálo ani za tu jednu. Ten konec je opravdu kokotskej, jako přísně vzato vlastně celá pointa.
Spálené životy (2008)
Nějak nerozumím tomu, proč takovéhle maglajzy mají tak vysoké hodnocení. Jako vyznat se v tom, to chce návod k použití.
Koleso zázrakov (2017)
Woody, Woody, další nudná ukecaná pitomost, která mě začala prudce nebavit zhruba někde za třetinou.
Barbie (2023)
Já Margot celkem můžu.Ale až se na ni budu chtít příště podívat, zkusím třeba Tonyu. Protože tohle je tak strašná píčovina, že to fakt nejde. Megalitická rrrrrůžová sračka. Nevím, co bylo horší, jestli obsah nebo forma, protože peroxidovej Ryan Gosling, to bylo taky docela peklíčko. A Will Ferrell to tak nějak korunuje.
Watcher (2022)
Velmi nudná a velmi dlouhá hodina a půl s dost pošahaným koncem, se kterým by patrně zásadně nesouhlasil kdejaký student už (doufám teda že UŽ) prvního semestru medicíny. Jedna * za Maiku.
Joy (2015)
Tak aspoň že tenhle mopový telešoping na pozadí jedné poněkud netypické rodinky není v červených číslech. A co si dáme příště? Dvouhodinovou ságu o vynálezci pytlíků na psí hovna s integrovanou lopatičkou z tvrdého papíru??
Grand Canyon (1991)
Proč jsem to stáhnul?? Kvůli názvu?? To jsem si vážně od něj něco sliboval a čekal dvě hodiny a deset minut v podstatě prázdného nic na ten první (a vlastně poslední) záběr do největší díry na Zemi?? Tak takhle se mnou s názvem filmu asi naposled vyjebal Clint s Gran Torinem...
Karel, já a ty (2019)
Jedna hvězdička za Jenovéfu, na zbytek se budu snažit rychle zapomenout, což zase nebude tak těžký.
Sex po telefóne (1996)
Toto bylo co jako?!?