Recenzie (18)
Stranger: Mukó hadan (2007)
Toto je prvý anime film, ktorý som si pozrel a musím povedať, že som si sakra dobre vybral, pekný príbeh super animacia a samozrejme neskutočné bojové scény pri ktorých som film sledoval s otvorenými ústami 5* bez debaty :)
Grimsby (2016)
Toto bola ta najväčšia pi*ovina ktoru som kedy videl..../95%
Ja, legenda (2007)
Už od začiatku som mal zimomriavky na chrbte, po veľmi svižnom začiatku prichádza napínavá druhá časť ale na konci to vyzerá ako iný film. Keby sa tam neobjavila Anne (Alice Braga) a Nathan (Charlie Tahan) tak by som mu dal 5* ale ten koniec s precítení bohom alebo čo.....to nejde moc do post-apokaliptického filmu ktorého 2/3 boli diametrálne rozličné. Will Smith bol super, precítený a proste sa tam hodil. Preto 4*
Volejte Saulovi (2015) (seriál)
Milujem postavu Saula Goodmana...........a cely seriál o ňom to je niečo pre mňa.....a našťastie som nebol sklamaný neskutočný herecký výkon od Boba Odenkirka dobrý soundtrack no proste super prequel a spin-off, ak ste mali radi Breaking Bad tak better Call Saul si zamilujete!!!!!!!!
S & M: Metallica with Michael Kamen Conducting the San Francisco Symphony Orchestra (1999) (koncert)
Neskutočné spojenie Metalu a klasickej hudby {100%}
Počiatok (2010)
Musím povedať, že tento film má všetko: Akciu, emócie ale hlavne neskutočne silnú psychologickú myšlienku. Toto je mňa najlepší film aký som kedy videl....Neskutočné vžitie sa do rolí. 2 a pol hodiny utiekli ako voda a začalo sa hodinové rozmýšľanie o snoch a živote ako takom. Christopher Nolan opäť nesklamal. Jednoznačne odporúčam :) 100%
Hra o trůny (2011) (seriál)
Vatsina filmov/ serialov.... dobro proti zlu......game of thrones......Zlo proti vatsiemu zlu toto odlisuje tento seros od inych filmov a serialov ziadny happyend sa nekona preto je to best serial ever!
Jurský svet (2015)
Ako povedal POMO, uzasny blockbuster s akciou dobrym pribehom a dokonalimi trikmi, klišé sú takmer samozrejmostou, ale aj tak som sa uz dlhsi cas takto nezabavil 100% odporučam ako fanušikom Jurskeho parku tak aj novačikom v tomto tipe filmu ;)
Walking Dead (2010) (seriál)
Prekvapivo dobre spracovaný seroš, o partii preživších v Zombieapokalypse :D čakal som nudné tisíc krát omielané klišé, ale s veľmi dobre sediacim hereckým obsadením ako je andrew lincoln alebo norman reedus je to veľmi dobre spracovaný seriál :)
Avengers 2: Vek Ultrona (2015)
Super pohodová strielačka s non-stop PC efektmi, podla môjho názoru ešte lepšie ako prvý diel občas veľmi zábavné, obšas ''smutné'' ale všetko v miere veľmi dobre spracovaného filmu, vrelo odporúčam! :)