Posledné recenzie (130)
Wonka (2023)
S návštěvou Wonky jsem dlouho otálel, ale nakonec jsem moc rád že se kino podařilo. Wonka je skvěle udělaná rodinná podívaná u které se bude bavit opravdu každý. Příjemný snímek a rád si dám další díl. 8/10
Argylle: Tajný agent (2024)
Matthew Vaughn je moje krevní skupina. Kingsmany si dávám rád a pravidelně, stejně tak jako jeho starší počiny. Měl jsem tedy na Argylla veliké očekávání. No a světe div se dostal jsem přesně to co jsem čekal. Kdo čekal Cavilla po celou dobu stopáže byl fakt bláhový. Osobně jsem se těšil hlavně na Bryce a Rockwella a nezklamali. S dvojkou vzhledem k tržbám nepočítám. Slíbený crossover bych si ale dal rád. 7,5/10
Chudiatko (2023)
První setkání s tvorbou Lanthimose dopadlo na výbornou. Dost možná jsem i dostal nejlepší film roku na jeho začátku. Stejně jako minulý rok s Babylonem. Vizuálně nádherný snímek se skvělou Emmou Stone v hlavní roli. Oscars approves a těším se na další počiny tohoto filmového gurmána. 10/10
Posledný denníček (48)
Kinonávštěvy
Část 47. : Opičí muž, Boy Kills World, Kaskadér, Království Planeta opic