Recenzie (33)
Vnútorné záležitosti (1991)
Jj.Jeden z prvních filmů,který jsem viděl na VHS.Globálně vzato to uleze.
Tisíc pokusov a jeden vynález (1972)
Hodnotím na 100 %.Vzpomínky z dětství jsou vzpomínky z dětství-a to je nade vše!Byl tam Brejlarito,taky myslím Banditas a Čudles a písnička Kvůli sýru,kvůli sýru udělaj si myši do kožichu díru...
Ani tieň podozrenia (1943)
Ano,samozřejmě dobrý film,ale nesouhlasím s tím jak jsem kdesi četl,že to je nejlepší Hitchcockův film.To si určitě nemyslím,má lepší,daleko lepší.
Rozpáľ to, šéfe! (2014) (relácia)
Náhodou mě Zdeněk Pohlreich příjemně překvapil.To by šlo,šéfe!
Vertigo (1958)
Dívám se právě na ,,VERTIGO'' a mám opravdu mrazení v zádech.Ten Hitch byl opravdu machr.
Předtucha (1947)
Na mě film působí svěže a mile i po tolika dlouhých letech.Otakar Vávra opravdu uměl.A myslím si,že je tento film trochu neprávem opomíjený.
Slečnám nic nevadí (1971) (TV film)
Nic naplat,Spojené státy jsou Spojené státy.
Harvey (1950)
Dneska se chci podívat a potom vyjádřím svůj názor.
O Vánocích už nechci slyšet ani slovo (1981) (TV film)
Zatím nemohu hodnotit,neviděl jsem.Podívám se a dám vědět...tak už jsem to viděl a musím konstatovat,že to nebylo nic extra,ale dodíval jsem se.
Kost v krku (1973) (TV film)
Docela povedená taškařice.Pro mě klasika,která nesmí na Vánoce chybět.