Recenzie (33)
Jako zajíci (1981)
Čekal jsem trochu víc.Zklamání.
Noc rozhodnutí (1993) (TV film)
TV drama bylo provedeno kvalitně.Samozřejmě trochu tendenčně.Má to být nějaká glorifikace Emila Háchy?Můj názor je,že to byl obyčejný zrádce a kolaborant.Edvardu Benešovi nesahá ani po kotníky.
Srpnová neděle (1960)
V mém případě je verdikt jasný.Krásný a lidský film.A mimochodem,Vlasta Fabianová byla nádherná ženská.Je to můj miláček.
Sedm kilo pro Králíčka (1979) (TV film)
Stále a pořád se tam jedlo.Jak komedie skončila tak jsem byl hladový jako pes.
U nás v Kocourkově (1934)
Kvalita podle mého oblíbeného Karla Poláčka aneb vítej nám hrdino z dálky,prožil jsi bitvy,šarvátky...hóórkéé pááárky...
Pudr a benzin (1931)
Zase tak špatné to nebylo,nicméně pečeť Jiřímu Voskovcovi a Janu Werichovi vtiskl až Martin Frič.
Ženu ani květinou neuhodíš (1966)
No tedy.Ehm,hmm,hmm.Včera jsem se na film podíval a řekl bych,že jsem v rozpacích.Ztráta času.Na Z.Podskalského to je docela slabé.Nebýt Vladimíra Menšíka v úloze příslušníka SNB tak dám jenom jednu hvězdu.Tož tak.
Postrach Dennis (1959) (seriál)
Hvězda navíc za nádherné vzpomínky,když jsem pár dílů v mládí sledoval na ČST.
Okno zo spálne (1987)
Musím uznat,že se mi film moc líbil.Celý film mi běhal mráz po zádech.Curtis Hanson-záruka a pečeť kvality.Nutno ovšem dodat,že ani Isabelle Huppert není k zahození.
Všetko najlepšie! (2006)
Chtěl jsem dát původně jen tři hvězdy,ale za skvělou hudbu a Viktora Preisse dávám čtyři hvězdy.Jinak nic moc.