Recenzie (67)
Godzilla a Kong: Nová Ríša (2024)
Byla to taková ptákovina, ale nenudilo
Posledný výkrik (2012)
Normálně tam patří "odpad", ale budí to takový záchvaty smíchu, že jsem si to musela pustit už podruhé :-)
Můžeme být hrdinové (2020)
Je to sice spíš pro děti, ale Pedro je dilf :-)
Fantastické zvery: Grindelwaldove zločiny (2018)
Nabyla jsem dojmu, že Mlok má Aspergerův syndrom :-)
Zúfalé ženy robia zúfalé veci (2018)
Smála jsem se, ale protože to bylo blbý, ne protože to byla komedie.
Woori yeopjibe EXOga sanda (2015) (seriál)
Nejsem objektivní, protože jsem fanynka :-) Jen škoda, že ostatní členové neměli víc prostoru.
One Direction 3D: This Is Us (2013)
Na to, že nejsem fanynka, mě to dost bavilo.
Grimsby (2016)
Dost fekální zábava, ale fakt jsem se zasmála.
Lovkyne zombíkov (2016)
Nebyla to až taková ptákovina, jak jsem čekala
xXx: Návrat Xandera Cagea (2017)
Donnie Yen válí :-) Potěšila mě přítomnost mého oblíbeného zpěváka Krise, ale nějak jsem nepochopila, k čemu tam ta jeho postava byla.