Obľúbené seriály (9)
Hrozba z temnoty (2005)
Tak nějak nevím, co k tomuhle seriálu říct. Myslím, že fanoušci... a troufám si říct, že i tvůrci a účinkující, tohle neberou jen jako seriál, ale jako něco víc, protože tolik let spolu na plátně... SPN měl silnější a slabší sezóny, ale ti, kteří vydrželi asi ví, jak to myslím... a jak se z toho cítím :D :) Herci jsou báječní, postavy propracované, u seriálu se bojím, směju, brečím... + nesmím zapomenout zmínit skvělý soundtrack :D Ale tak nějak cítím, že nás už moc sezón nečeká... už teď je mi z toho smutno.
Buffy, premožiteľka upírov (1997)
Jsem ráda, že jsem se tohle léto odhodlala k doplnění mých "upířích" mezer a věnovala čas maratonu všech sedmi sezón. Buffy má jako seriál vše, co potřebuje. Sympatické hlavní hrdiny, kteří zdaleka nejsou bezchybní, humor, lásku, drama, akci... A narozdíl od většiny seriálů, kvalita sezón se zvyšovala, neupadávala. Takový kousek se zase jen tak nenajde. :)
Hannibal (2013)
Tento seriál budu velice postrádat, nadruhou stranu finálé bylo epické. Vyrazilo mi dech... myslím, že dojmy budu vstřebávat ještě velice dlouho.