Obľúbené filmy (10)
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Schindlerov zoznam (1993)
Čierna mačka, biely kocúr (1998)
Dodo je nezapomenutelný a ta jeho muzika taky. Pěkně ujetá, ale velice zábavná komedie.
S čerty nejsou žerty (1984)
Krstný otec (1972)
Jeden z mála filmů kde mě neodradí délka filmu a vůbec by mi nevadila hodina navíc. Není film, kde bylo tolik charisma pohromadě.
Statočné srdce (1995)
Equilibrium (2002)
Christian Bale a jeho nejlepší výkon. Kdyby to nebylo na konci tolik přehnaný tak se ani nerozmýšlim s plným hodnocením. Nebyla minuta kdybych se nudil.
Blbý a blbší (1994)
Nechce někdo papouška je celkem tichý. U této komedie se vždy zasměju.
Mlčanie jahniat (1991)
Tenhle film má úplně všechno co má mít.