Recenzie (44)
Špionátor (1997)
Ať si kdo chce, co chce, Austin a dr. Evil jsou prostě moje oblíbené postavy.
Simpsonovci (1989) (seriál)
Zastavte to někdo! Poslední dobrá řada byla devátá, od té doby tenhle seriál už jen hnije (a počet špatných epizod narůstá a narůstá). Začátek za 5*, ale čím víc dílů, tím hlouběji jde zábavnost ke dnu.
Hviezdna brána (1997) (seriál)
SG-1 byla jedním z nejoblíbenějších seriálů mého mládí (a pořád je). Ale s přibývajícím věkem a počtem dílů začínají kusy hvězdiček z hodnocení odpadávat. Po 10 řadách a filmu-dvojdílu se dá zaokrouhlit na 4*.
Scooby-Doo, kde si?! (1969) (seriál)
Tuhle první řadu Scoobyho seriálů jsem viděl poprvé už před x lety na zahraničních programech a kvůli těm vzpomínkám jsem původně dal ****. Teď, po zhlédnutí mnoha horších i nejhorších pozdějších řad, se ke mně Where Are You zase dostalo a dávám znovu 4*. ALE musím překousnout (stejně jako ve všech ostatních v českých tv vysílaných řadách) dabing především Scoobyho (jeho výslovnost slov s "r" a další pazvuky) - rozbíjí to vtipnost některých scén, kdy mu není rozumět. Taky by si mohli nějak ujednotit překlady všech těch "zoinksů a jinkiesů." ...a speciálně v téhle řadě mám chuť zabíjet, když se tam skorodospělí lidi osloví "děti." (Třeba Fred řekne: "Děti, máme tu záhadu.")