Recenzie (13)
Ahsoka - Časť šiesta: Veľmi, veľmi ďaleko (2023) (epizóda)
trochu lepší....pořád ale hroznej průměr až podprůměr
Ahsoka - Časť piata: Tieň bojovníka (2023) (epizóda)
Díl pátý. Ahsoka se převlékla. Konec
Obi-Wan Kenobi - Časť V (2022) (epizóda)
To je dno. Mám pocit, že ta malá neherečka co hraje Leiu psala snad i scénář a navrhovala choreografii, jinak si to nedovedu vysvětlit. Jedno z nejbohatších studií nějak dokázalo, že seriál působí jak nějaký horší epizody Herkulese nebo Xeny. Já vážně nevím jestli sem kdy viděl něco hrošího než je tohle. Já vždy fandil Jediům a "světlé straně síly", ale po týhle bezradnosti mám chuť ničit. Budoucnost je asi jen ve SW hrách.
Seal Team 6 (2017) (seriál)
No myslel jsem jaká to bude super bomba, ale ač byla většina akcí (když už nějaká byla) vcelku ucházející, tak ta závěrečná stála za prd. Tak snad se v další řadě kousnou a udělají to pořádně a uberou na scénách z domácího prostředí. Konečně seriál z vojenského prostředí kde je ta správná ustrojenost, ale nemůžu jinak než za *** když je zbytek podivná vata. Achmed je ocas
Logan: Wolverine (2017)
Tak hlavně že BvS je v modrých :D ....proč oni žoldáci už nemůžou pronásledovat děti v Kanadě ? Wolverina nenapíchnete na dřevo přes jeho kostru. Kdo byla žena na druhém konci vysílačky ? K čemu jako byly ty samoúčelné Xavierovo záchvaty? Proč vždy vysekaj v dané lokalitě 3/4 padouchů a pak si řeknou "padáme odsud musíme utéct"? Nenudil jsem se, trochu jsem se dojal, ale jinak těžce přehajpováno.
Seal Team 6 - Jmenuje se Esther (2017) (epizóda)
Výborná akční část. Tým se mi začíná víc zamlouvat a scény mimo akci a v zajetí bavily taky slušně.
K oblakům vzhlížíme (2014)
Kdyby jste se někdy v životě cítili být na tomhle světě zbyteční. Pusťte si tento dokument.
Toto je náš svet (2016)
viděno na KVIFF a pro mě nejlepší film v tomto roce (prozatím)
Ninja Korytnačky 2 (2016)
Tak jsem vyrazil do kina pln očekávání a můžu říct , že jako nevim , protože se nepromítalo. Nikdo kromě mě a kamaráda se nedostavil na premiéru (Karlovy Vary)
13 hodín: Tajní vojaci v Bengázi (2016)
Pro mě zatím nejlepší film letošního roku. Skvělí neokoukaní herci, hudba, akce...no prostě všechno. Mimochodem pokud nerozeznáte od sebe ouřadu z Kanclu, zrzka, dlouhána, brejlouna atd. tak je asi něco s vaším zrakem v nepořádku........jooo a patosem nešetří zejména uživatelé CSFD v komentářích.