Recenzie (7)
Temný prípad (2014) (seriál)
To není seriál, to je HBO :)
Expendables: Nezničiteľní (2010)
V letošní (2010 zpětně) záplavě odlehčenejch návratů do 80. let, spolu s Predátori asi nejvydařenější
Súboj Titanov (2010)
Tak jako efekty fajn, ale příběh absolutní rezignace... Perseus ke všemu přijde, jak slepej k houslím...měli říct mě, udělal bych to líp :)
Boží armáda (1995)
Vsadím se, že kdybych to viděl v době vzniku, hodnotil bych dnes jinak, i tak se mi tři hvězdičky zdají moc, dal bych dvě a půl, ale to tu bohužel nejde. Tu půlku hvězdičky v plusové hodnotě budou brát v potaz všichni fanoušci Vigga Mortensena a Christophera Walkena, naopak odečítat budou ti, jimž nesedla ta malá holčička a překvapivě strašný výkon, jindy u mne oblíbeného, Eliase Kotease.
Umění lhát (2009)
Další ze série komedií na kterých je nejvtipnější trailer, osekat a byl by z toho pěkný 20 minutový skeč :).
Hviezdna loď Galactica (2004) (seriál)
až na poslední epizodu
Prison Break: Útek z väzenia (2005) (seriál)
1 série *****