Posledné recenzie (34)
Modelár (2020)
Ten konec filmu ubral, bohužel.. škoda!
Hacksaw Ridge: Zrodenie hrdinu (2016)
nemám slov! prostě pecka, pecka!!! Gibson mile překvapil :-)
Nymfomanka II. (2013)
až na ten zprzněně přehnanej konec, pecka!
Posledný denníček (3)
Bruce a Milla
hooodně velká srdeční záležitost s tou nej scénkou!!! :)