Obľúbené seriály (10)
Dexter (2006)
Nevěřil jsem mu, ale dostal si mě :-)
Firefly (2002)
"Telepatka? Jako že čte lidem myšlenky? To je ňáká sci-fi?" :-) Po Červeném trpaslíkovi rozhodně nejlepší sci-fi seriál! Všichni neskonale hlásí. Škoda, že je jen těch 14 dílů. Myslím, že potenciál na to, aby seriál nezabředl do vykrádání sebe sama, tu byl minimálně na ještě jednu sérii. Nejlepší díly: Jaynestown a Our Mrs. Reynlds.
Tráva (2005)
24 (2001)
Studio 30 Rock (2006)
90% velká kvalita, boží Baldwin, Fey a Morgan