Obľúbené filmy (8)
Lásky čas (2013)
Ten, kto stojí v kúte (2012)
V zajatí démonov (2013)
Kdyby šlo dát víc než 5* , tak je to určitě horor , který si to zaslouží..... V kině jsem měla celý film husí kůži...na konci jsem se rozbrečela, protože to byly nervy :) stačí si na film vzpomenout a už mám strach .... Scéna s tleskáním....mě asi vyděsila nejvíc. Prostě bomba, ideální film když se rádi bojíte , tak jako já :) Bezkonkurenční !
Zápisník jednej lásky (2004)
Úžasný film, patří k nejoblíbenějším ...krásně se na takové "pohádkové" filmy kouká,,, holky si krásně pobrečí .....a vše splní účel ... Rachel je krásná a užasná herečka... Na film koukám vždy, když je mi smutno ....asi je to takový zvedač nálady.....že něco má nějaký smysl....i když je to jen film ...
X-Men: Budúca minulosť (2014)
V kině naprosto užasný zážitek, nemusím Fantasy / Sci-Fi filmy, ale tohle je vážně Bomba...! dokonce jsem se na to podívala znova ... :) jednoznačně 5* ! A asi se mi trochu změnil pohled na fantasy filmy :)