Posledné recenzie (259)
Matrix Resurrections (2021)
Přemýšlel jsem o 1 hvězdě, ale nezaslouží si to ani těch 20%. Od skvělého prvního dílu, který byl jedinečný, nový a neokoukatelný, přes další spíše akční kusy se Matrix dostal mezi současnou sračku plnou žvástů, jakéhosi pitomého (slabé slovo) filozofování a totálně debilního scénáře. Prostě jako 95% produkce v posledních cca 10 letech. Všechno co bylo dobré je pryč....... Kde je ta invence všech tvůrců (režisérů) z osmdesátek, devadesátek a začátku tisíciletí - teda aspoň v některých filmech.... Všechno je v p..eli....
Zopár správnych chlapov (1992)
Přehlídka velmi dobrých a výborných hereckých výkonů, ale také klasický americký "srdceryvný" příběh se šťastným koncem. Taková rutinní záležitost, kterou drží i můj neoblíbenec Cruise. Něco mezi 3-4 hvězdami.
Inferno (2016)
Tohle je tak strašně špatná trilogie, že to skoro ani není možné. Tady je všechno špatně. Šifra + Andělé byli regulérně za 1 hvězdu, tady jsem uvažoval reálně o odpadu. Totálně nezáživné a navíc způsobem provedení zpackané téma. Hanks působí v tomto filmu až trapně. Mizérie na entou, naprosto zbytečný kus....