Posledné recenzie (44)
Posledný súboj (2021)
Tento kousek mě ohromil formou vyprávění příběhu a tím se zařadil do mé klenotnice obsahující filmy s revolučními prvky. Film je rozdělen na části a každá z nich vypravuje vnímání těch samých skutečností z pohledu jednoho z aktérů příběhu. Chce vám tím ukázat jak každý z nás vnímá věci zcela odlišně a tímž pádem vyvozuje i zcela jiné závěry. Naskýtá se tu otázka "Co je vlastně pravda?". Nic jako pravda neexistuje, existuje jen skutečnost, kterou si každý zabarvíme svými city a postoji a tudíž ji upravíme k obrazu svému. Aktérské výkony jsou bravurní a celé zpracování filmu ve vás zanechá nesmazatelnou stopu.
Chudiatko (2023)
Když za mnou přišel můj mentor s filmovým plánem na večer a že to má být pořádný mindf*ck tak jsem byl plný očekávání a i když jsem měl pocit, že už jsem jich viděl dost a nic mě nepřekvapí tak přijde na scénu žena (v podstatě dítě, ale to pochopíte až ve filmu), která objeví taje sebeuspokojování tím, že se udělá jabkem nebo sešití husopsi a prasokozy...zkrátka tam jsem pochopil, že nikdy toho není dost, aby mě to nedokázalo překvapit. Když ale pomineme tyto střeštěnosti tak film má vcelku poutavý příběh s kamerou a střihem odpovídající tomuto druhu filmů. Doporučuji pro chvíle únavy z monotónosti.
Napoleon (2023)
Provedením a dynamikou přímo dechberoucí. Ridley Scott to zkrátka umí. Jediné co bych vytkl je nedostatečný výklad osobnosti a osobního života Napoleonova. Ocenil bych to tam, ale není to nic bež čeho film působí neúplným dojmem.