Obľúbené seriály (3)
Uzavretý prípad (2005)
1-3 série normální, nijak zvlášť nevybočující, přesto zajímavá kriminálka. 4-7 sezóna lepší až výborná záležitost. Tady si nikdo moc nehraje s technickejma superudělátkama (jak je v CSI době obvyklé), ale představuje se mnohem civilnější (a uvěřitelnější) způsob vyšetřování. Nejni to zrovna nejakčnější seriál, takže lavíruje mezi krimi a detektivkou, ale to mě právě bavilo. Prostě něco jinýho než další Bruckheimer-klon.
Haló, haló! (1982)
Pizza Boy (2015)
Pizza Boy je šoumen. Je to dost dobrý, spousta fórků viditelnejch i skrytejch. Snad jen díl Raketa šel mimo mě. Jinak čupr*