Recenzie (38)
Ant-Man (2015)
S velkým náskokem nejzábavnější film Fáze 2.
Vtedy na Západe (1968)
Běželo to do půl druhé do rána, každou chvilku byl film přerušen destiminutovou reklamou, ale stejně jsem se od tohoto famózního díla nedokázal odtrhnout a už vůbec ne usnout.
300: Vzostup impéria (2014)
Soundtrack od Junkie XL plus pár hodně libových scén vytáhlo tento projekt do velice zábavných vod.
Godzilla (2014)
Trailerová kampaň ve mně vzbudila dojem, že by tento film nemusel být až tak hloupý, jako většina letních blockbusterů posledních let. První třetina filmu mi částečně dala i za pravdu, také jsou zde učiněna některá děj urychlující a smysl nedávající rozhodnutí, ale ve finále to působí celkem kompaktně. Problém nastává ve chvíli, kdy se do věci vloží americká armáda s celým zbrojním arzenálem, od té doby jsem se mnohokrát zasmál, bohužel v momentech, které k smíchu určené nebyly. Destrukční stránka filmu je naprosto v pohodě, zničeno toho bylo opravdu mnoho a při prvním nástupu Godzilly na plátno mě i zamrazilo, jak to bylo efektní. Celkově jsem bohužel z filmu zklamaný, možná bych měl přestat koukat na trailery.
Pompeje (2014)
Nemůžu si pomoci, ale na mě ten film zafungoval. Očekával jsem pohodový výplach a přesně to jsem dostal. Kiefer Sutherland je parádní a podobnost filmu s různými prověřenými fláky je určitě čistě neúmyslná a náhodná. ;-)
Gravitácia (2013)
Viděno v IMAXu: Příběhové jednoduché, ale technicky a vizuálně dokonalé a strhující. Více k tomu netřeba dodávat.
Osamelý jazdec (2013)
Kde proboha vyhrabali Arnieho Hammera? Že má někdo drsňácké jméno ještě neznamená, že utáhne letní blockbuster. Tak nezajímavého a nudného hlavního hrdinu, aby člověk pohledal, v kombinaci s jeho hlasem ala Xerxes jsem měl co dělat, abych film dokoukal. Situaci Bohužel nezachraňuje ani Johny Depp, jehož postava je dost odměřená, a tím pádem žádnou velkou zábavu taky nenabízí. Film jsem nakonec dokoukal a dobře jsem udělal, závěrečná vlaková akce je opravdu povedená a hodně zábavná, celkově je práce režije a kamery hodně povedená.
Ohnivý kruh (2013)
Nevýrazný film, který mě nedokázal strhnout, což je o to překvapující, že obří roboty a ještě větší monstra mám ve filmech opravdu rád. Jediná scéna, u které jsem si naplno vychutnal monumentálnost celého filmu byla vzpomínka malé Mako a to je hodně málo. Producenti mohli ušetřit za hudbu, protože ta jakoby ve filmu nebyla. A já se těšil na nové robotí téma, které si budu opakovat stále dokola.
Pot a krv (2013)
Tohle je přesně ten důvod, proč by se měl Michael Bay vykašlat na Transformery a točit cokoliv jiného. Pain and Gain je neuvěřitelně energický a hlavně zábavný film. (Filmová noc: Turnov)
Rýchlo a zbesilo 6 (2013)
Tento film je opravdu, ale opravdu hloupý, naštěstí nedává tolik prostoru, aby nad tím člověk stihl přemýšlet. Akce je perfektní, totálně přepálená a používat při jejím sledování hlavu by byla věčná škoda a častečně i zneuctění tohoto díla. :-)