Recenzie (53)
Aligátor II (1991)
Jedna hvězda za Richarda Lynche a Kane Hoddera.
Aligátor (1980)
Nostalgie... na tak oblíbené téma osmdesátých let.
Votrelec ³ (1992)
V hodnocení bych tento díl třetí zařadil hned za první. Už tu bylo řečeno něco o nedocenění tohoto dílu a je to pravda. Kvalitou se blíží k jedničce. Méně akce a zase více strachu. Opět za pět stars...
Votrelec 2 (1986)
Druhé volné pokračování už dostává akčnější ráz a méně horrorovou atmosféru. Tohle jsou filmy, které nedokáží omrzet, i když je člověk zná nazpaměť. Vše ostatní již bylo vyřčeno.
Votrelec vs. Predátor (2004)
Koukám na hodnocení a nic moc. No mě to zase až tak špatné nepřipadalo. Na nápadu spojit dva mimozemské organismy není přece nic zlého. A že si rejža vybral zaběhlé, osvědčené a divácky úspěšné postavy-to není divu. Kladně hodnotím prostředí, do kterého je děj zasazen. A ani atmosféra filmu není špatná, zvláště v závěrečné pasáži.
Votrelec: Vzkriesenie (1997)
Dokonalé uzavření celé série. Ze všech dílů nejlepší herecké obsazení. Ačkoli by se dalo očekávat nějaké "natahování" opak je pravdou. Znovu a znovu se k celé sérii budu rád vracet.
Votrelec (1979)
Jak bylo někde řečeno:" kdo by neznal, jako by nežil " S tím plně souhlasím a podle mého žebříčku je spolu s The Thing, nejlepší sci-fi horror všech dob.
Kanibal! Muzikál (1993)
Nádech westernové hudební poezie, celkem slušně udělané masky a pár zajímavých scén. Pro mě naprosto oddychová záležitost, nerušená složitým vyprávěním. Víc film, než muzikál a to mi sedlo. Dialogy jen z části protkané hudební, zpívanou vložkou se mi líbily.
Aftermath (1994)
'Vynikající krátkometrážní počin režiséra Nacho Cerda. Výborná kamera + skvěle doplňující hudba vás na 30 minut krásně upoutá u obrazovky. Zvláštní snímek, ale určitě stojí za skouknutí.
Rodina Addamsovcov 2 (1993)
Skvělé pokračování rodinné komedie...