Recenzie (96)
Jsem kyborg, ale to nevadí (2006)
Normálně na tyhle artový věci absolutně nejsem, ale tady jsem nemohl jinak. Bomba!!
Vikingovia 2 (2008)
Nicmoc scénář se dá snést, když film nabízí dobrou vizuální show. Toto bohužel není ten případ.
Náhradníci (2009)
Náročnější diváky to možná trochu zklame. Já jsem byl celkově spokojenej. Odpočinková záležitost.
Kronika rodu Spiderwickovcov (2008)
Já obecně tady ty rodinný pohádkofantasy moc nemusím, zvlášť když jsou tam dětští hrdinové (to nesnáším všude), ale tento snímek patří v rámci žánru k těm lepším, ikdyž ten konec nebyl nic moc. Nicméně Terabithii vesele natrhne triko.
Kráľ Škorpión 2: Zrod bojovníka (2008)
Když jsem viděl první díl s Johnsonem, říkal jsem si, že všechny filmy prostě nemůžou bejt dobrý, ale toto...
Cesta do stredu Zeme (2008)
Bože, když si vzpomenu, že jsem za to málem zaplatil v kině...
Kronika mutantov (2008)
Při nejlepší vůli to víc než za 2* není. Vůbec mi není jasný, kde se v takovým snímku vzaly takový jména. Malkovich zřejmě nemá co na práci.
Deň po tom (2004)
Tu třetí * pouze za ty krásný katastrofický obrázky, jinak tento snímek šablonuje perfektní příklad nevyužitýho potenciálu.
Stiahni ma do pekla (2009)
Horor/komedie, teď nevím, co z toho víc. Každopádně, velmi zdařile nakombinováno. A nebýt drobnějších výstřelků jako démonický kozlík, jehož mnohem líp animovaný bratr hraje v reklamě na velkopopovické pivo, bylo by to za plnej počet. Ale i tak je to pecka.
Potomkovia ľudí (2006)
Zatím se mi nestalo, že by se můj názor tak diametrálně lišil od toho obecnýho, ale tady jsem se fakt modlil, ať už je konec, zřejmě to není můj žánr.