Recenzie (9)
Na vlásku (2010)
Koukali jsme s malou. Moc pěkná pohádka. :-)
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
"Máma rajče, táta rajče, dítě rajče." :-D :-D :-D Úplně nejvíc film. :-D Mohla bych na to koukat pořád. :-D Quentin je prostě BŮH! :-) 100%
Bláznivá strela - Amerika v ohrození (2008)
Co na to říct?! BLBOST, BLBOST, BLBOST! ODPAD!
V zajatí démonov (2013)
Mrtě dobrý!!! :D Ještě teď jsem po***ná! :D Konečně pořádný HOROR!!! Lekačky jak mají být! Za mě 5* - 100%
Ratatouille (2007)
Nejlepší animák! :-)
Záhada Blair Witch 2 (2000)
1* maximálně za hudbu použitou ve filmu! Větší blbost jsem zatím neviděla.
Svět podle Mallory (2010)
Dle mého názoru, nejlepší film s Kristen Stewart. Role jí perfektně sedla! Neviděla jsem to poprvé a jsem si jistá, že ani naposled. 100%
Pohřbené duše (2006) (TV film)
Film jsem viděla už podruhé a stále pro mě zůstává nepochopen. :-( Ani nevím jestli se mi líbil film a nebo hlavní "hrdina" (Robert Pattinson), kvůli kterému jsem na to vlastně koukala. ;-) Kdyby hodnocení bylo na procenta dala bych 50%. Třeba když se na to podívám potřetí, tak to pochopím. :-D :-D :-D
Noc v Roxbury (1998)
Mě osobně se to líbilo! Smích od začátku až do konce. :-D :-D :-D Za mě 5*